چگونه استفاده از رنگ ها در استایلمان را بیشتر کنیم؟

کمد اکثر خانم‌ها، به خصوص در ایران، پر از رنگ‌های تیره و خنثی مثل مشکی، سرمه‌ای، طوسی، کرم و … است. جسورانه‌ترین رنگی که شاید بتوان در این کمد‌ها پیدا کرد در نهایت بژ، صورتی یا لاجوردی است! اما رنگ‌های جسورانه‌تر چطور؟ مثل نارنجی، آبی‌های شفاف، زرد و … . در این مقاله سه روشی که میتوانید استفاده از رنگ ها را بیشتر کنید و کمی هیجان به یک کمد لباس بی روح و پر از رنگ‌های تیره و خنثی اضافه کنید را مرور میکنیم. شاید اکثر افراد مایل باشند سراغ برش‌ها و جزییات جسورانه بروند تا سراغ رنگ‌های متفاوت؛ اما گاهی قدم گذاشتن خارج از محدوده‌ی امن میتواند اتفاقات هیجان انگیزی را در استایل ما ایجاد کند.

۱. اکسسوری

شاید ساده‌ترین روش استفاده از رنگ ها، به کار بردن اکسسوری‌ها (یعنی کیف‌، کفش‌، دستمال‌گردن ،زیورآلات و حتی لاکهای رنگی) است. اگر میخواهید حرکت جسورانه‌تری انجام دهید میتوانید ترکیب چند گزینه از این آیتم‌ها با یکدگیر را امتحان کنید.

۲. آیتم تاکیدی

این نکته به خصوص در بهار و پاییز و با تکنیک لایه لایه لباس پوشیدن بسیار کاربردی است. مثلا یکی از آیتم‌هایی که استایلِ لایه لایه را میسازد، هیجان انگیز تر انتخاب کنید تا به نقطه‌ی تاکیدی تبدیل شود.

       

۳. آرایش

حس شیطنتی که آرایش به شما میدهد و همچنین تاثیر آن به عنوان یکی از اجزای مهم در استایل را دست کم نگیرید. برای استفاده از رنگ ها، شما میتوانید از فرم‌ها و رنگ‌های مختلفی در آرایش‌تان استفاده کنید و آن را با یک تیپ از لباس‌های مونوکروم سفید، مشکی یا کرم ست کنید! فصل تابستان یا یک سفر تفریحی میتواند گزینه‌ی بسیار خوبی برای شروع و امتحان کردن حرکات جسورانه اما ظریف باشد. رنگ مورد علاقه‌ی شما در کمد لباستان چیست؟! دوست دارید چه رنگ جدیدی را به ترکیبات استایلتان بیفزایید؟