هدف استودیو این است که هر شخص با توجه به تمام جنبه‌های فردی و اجتماعی، روز به روز به اصالت و زیبایی ذاتی خود نزدیکتر شود و با بالا رفتن دانش و اصلاحِ نگرش در این زمینه بتواند با انتخاب‌‌های درست کیفیت زندگی خود را بالا ببرد.

آیینه‌ی بی غبار

آیینه پر از غبار است.
غباری که بین تو و آیینه وجود دارد مانع می‌شود تا تو رویای حقیقی خود را ببینی.
من در همه‌ی شما به خویشتن نگریسته‌ام، اما اگر ما نمیتوانیم خود را در دیگران باز شناسیم، به دلیل‌ وجود غبار بین آیینه‌هاست. این غبار رویاست و آیینه شما هستید، کسی که رویا می‌بیند.

من نیز آیینه‌ی شما هستم.
یک آیینه‌ی تمام قد و شفاف.
من آیینه در برابر آیینه‌ات میگذارم،
غبارها را میزداییم تا با حقیقت ظاهر و باطن بیشتر آشنا شویم و همراهی‌تان میکنم تا بهترین خودتان رو کشف کنید.

مربی من کیست؟

لیلا کیا در سال ۱۳۵۹ در تهران متولد شده و از سن ۱۵ سالگی زیبایی و استایل فردی از موضوعات مورد علاقه‌ی او بوده است. تحصیلات او در رشته‌ی معماری است و از سن ۲۵ سالگی در زمینه های زیبایی، مد و طراحی لباس به صورت حرفه‌ای مشغول بوده و در حال حاضر یک استودیوی استایل خصوصی، با هدف آموزش و اصلاحِ سبک زندگی و استایل شخصی افراد و کمک به تغییر نگرش زنان جامعه‌ی خود در این زمینه دارد.

آیینه‌ی بی غباردوره‌ی استایل مقدماتی

آیینه با شما سخن میگوید، آیینه‌ای که پر از غبار است.

غباری ناشی از عدم شناخت، پذیرش و ناآگاهی ما نسبت به خودمان.

آیینه‌ی بی غبار، آیینه‌ای است که با ایستادن در مقابل آن قرار است با حقیقت ظاهری و باطنی خود آشنا شده و با نگاه در آن به نقاط قوت و ضعف خود پی ببریم و در ادامه با فراگیری دانش و بالا بردن بینش زیبایی شناسانه، در جهت رسیدن به زیبایی منحصر به فرد خود قدم برداریم و تلاش کنیم با پذیرش و فهم و درک آنها بازتابی روشن و شفاف‌تر از آیینه‌‌ی تمام قد خود داشته باشیم.

یکی از موضوع هایی که همیشه و در هر فرهنگ و ملیتی برای ما انسان‌ها اهمیت داشته مبحث ظاهر و زیبایی است. وقتی صحبت از زیبایی، تیپ و تغییر استایل می شود، من بی شک و بدون مکث به کلمه شناخت فکر می کنم.

اینکه من چقدر خودم رو می شناسم یا می خواهم که بشناسم!

اینکه چقدر با هنر و دنیای زیباشناسی فرم ها و رنگها آشنا هستم و چقدر آنها را با شناخت بکار می برم!

اینکه چقدر با بینش و دانش درست مقابل آیینه می ایستم و قصد انجام چه کاری را بر اساس درک و فهم از این جریانات دارم، استایل من و ظاهر من را می سازد.

از نظر من مانند همه اموری که در زندگی‌مان با وجود یک مربی توانستیم بهتر یاد بگیریم و درست‌تر پیش برویم، در این زمینه هم وجود یک مربی که تجربه‌ی کار در همه زمینه‌های زیبایی را دارد و می تواند با پرورش این توانایی‌ها هر روز و هر روز ما را با خودمان و دنیای اطرافمان آشناتر کند لازم است.

من آیینه‌ی شما هستم، یک آیینه‌ی تمام قد و شفاف، تا شما را با واقعیت‌های ظاهر و باطنتان آشنا کنم و دستتان را بگیرم تا با تغییر نگرش و سبک زندگی‌تان و کسب کردن اطلاعات درست بتوانید به استایل مناسب و ایده‌آلتان برسید.

البته با کمک خود شما، با درک مطلب و انجام تمریناتی که در این دوره به شما داده می شود.

دوره‌ی مقدماتی استایل (آیینه‌ی بی غبار) شامل هشت جلسه‌ی دو ساعت و نیمه به شرح زیر است.

  1.  استایل و تاثیرات آن در زندگی افراد
  2.  سبک زندگی و بررسی ابعاد و چگونگی و اصلاح آن
  3.  تاثیرات خودآگاه و ناخودآگاه در استایل افراد و بررسی آن
  4.  رفتار کودک، والد و بالغ و تاثیرات آن در سبک زندگی و استایل افراد
  5.  شناخت رنگ و آشنایی با تاثیرات رنگ در استایل
  6.  بررسی مساِئل و دغدغه های بدن و پوست بدن
  7. آشنایی با ساختار و، تطابق مو با صورت و استایل کلی فرد، استایل کردن موی فردی
  8.  آشنایی با فرم صورت، پوست، شناخت لوازم آرایش، آموزش آرایش فردی

اطلاعاتی که هر هنرجو میبایست درباره ی دوره داشته باشد تا در طول دوره راهنمای او باشد:

روند تغییر استایل برای هر فرد متفاوت و بسته به درخواست شخصی یا تشخیص مربی در طول دوره انجام میشود. کسانی که در این دوره شرکت میکنند در واقع قرار است هر چیزی درباره ی ظاهر خود را بدانند و آگاهانه تغییر دهند، پس مراجعه به سالنهای زیبایی، خرید لباس و انجام کارهایی درباره ی زیبایی و جوان سازی پوست و مو (بوتاکس، تزریق، جراحی و ….) متوقف شده و در فرصت مناسب با آگاهی لازم و کیفیت مورد نظر ( در صورت لزوم) انجام خواهد پذیرفت. لذا خود را برای این مسیر آماده کنید، قرار است مدتی در مسیر کسب آگاهی قدم بگذارید تا قدمهای آگاهانه ای بردارید.

لوازم خاصی برای شروع دوره لازم نیست و هنرجو به تصمیم خود در هر مبحثی می تواند با مشاوره و اطلاعات درست و صرف هزینه دلخواه مواردی را تهیه کند.

دوره های آموزشی استودیو به طور معمول در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه در دو بازه زمانی 10:00 الی 12:30 و 15:00 الی 17:30 برگزار خواهد شد. به دلیل آنکه کلاس‌ها یک جلسه در ماه برگزار خواهد شد و به هر هنرجو یک تا دو روز و بازه‌ی زمانی برای انتخاب داده میشود؛ برنامه‌ی کلاس‌ها انعطاف پذیری کافی برای هنرجویان شاغل و یا به هر دلیلی دارای محدودیت زمانی، را خواهد داشت.

هنرجوهای ما بعد از گذراندن دوره‌ها چه حسی دارند؟

این دوره برای من با سوال معروف “حالا چی بپوشم؟” شروع شد، اما مربی هدایتم کرد تا متوجه شوم لازم است قبل از این سوال، راجع به دنیای رنگها، طبیعت، بدن، طریقه‌ی رسیدگی به سلامت بدن، فرم اندام، لباس های مناسب اندام من، نحوه‌ی آرایش و انتخاب رنگهای درست، دانش و مهارت کسب کنم و نگاه مرا به دنیایی پر از جذابیت و زیبایی طبیعی و درخشندگی معطوف کرد. راه زیادی پیش رو دارم و هر لحظه با شوق و آرام به جلو قدم برمیدارم تا غبارروبی کامل از آئینه ی وجودم اتفاق بیفتد.

پریسا فیروزی، حسابدار ارشد

تجربه‌ی من با آیینه‌ی بی غبار، شناختن شایستگی‌هایم به زبانی دیگر بود.

ماهی صفویه، هنرمند

در کلاس‌های آیینه‌ی بی‌غبار آموختم متناسب با علایق شخصی‌ام،روحیه‌ام، ظاهر فیزیکی و حرفه‌ام انتخابهای درستی داشته باشم و از اونها لذت ببرم.

فاطمه صحرایی، کارآفرین. صاحب برند صاحارا

مهم ترین دستاورد من از حضور در دوره‌ی آیینه بی غبار صلح با خودم بوده، خودی که گاهی اونقدر نمی خواستمش که زیر یک عالمه انتخاب های شلوغ مخفی‌اش کرده بودم!

خوشحالم که این روزها با اعتماد و طیب خاطر به سراغ انتخاب‌هام میرم و بیش از هر چیز طالب این هستم که عادله همون طور که هست دیده بشه!

عادله شیرودی، کارشناس ارشد پژوهش اداره کل روابط عمومی وزارت نفت

این دوره چقدر طول می‌کشد؟

قالب کلی این دوره به گونه‌ای طراحی شده است که قدرت تطبیق با سرعت یادگیری، توانایی و مدت زمانی که هر هنرجو میتواند به تمرین و ارتباط موثر با مربی اختصاص بدهد را دارا باشد.

این دوره به طور معمول حدود 10 ماه تا یک سال طول می‌کشد و بین هر جلسه حدود یک ماه تا یک ماه و نیم، فاصله مشخص شده است تا هنرجویان امکان مطالعه، تحقیق و تمرین به جهت یادگیری بهتر مبحث مربوطه را داشته باشند.

در طول دوره از چه امتیازات و خدماتی برخوردارم؟

  1. در طول دوره امکان ارتباط مستقیم و غیر مستقیم شما با مربی و تیم فراهم شده است.

همینطور تمام دغدغه ها و پرسش هایتان درباره ی استایل بررسی میشود و مستقیما توسط خود مربی پاسخ داده میشود یا به صورت ارائه ی جزوه ها، فیلم ها و نتایج تحقیقاتی از سوی تیم در اختیار شما قرار میگیرد.

  1. همزمان با یادگیری و کسب مهارت درباره‌ی استایل خود، هر شخص امکان بهره‌مندی از مشاوره‌‌های تخصصی استایلیست مجموعه درباره‌ی مواردی مانند استایل موها، پوشش ظاهری و … را دارد .
  2. با شرکت در این دوره شما عضو استودیوی لیلا کیا می‌شوید و میتوانید از بخش‌های مختلف استودیو با مشاوره و صرف هزینه‌ی دلخواه خدمات بگیرید.

این بخش‌ها شامل:

  1. خدمات زیبایی همراه با مشاوره‌ی تخصصی بیوتی استایلیست
  2. سفارشات آنلاین در بخش لباس همراه با مشاوره‌ی تخصصی پرسنال استایلیست
  3. بازدید و خرید از کالکشن‌های لباس خصوصی و فصلی برند لیلا
  4. امکان ثبت نام در ورک شاپ های اختصاصی مرتبط با استایل، مثل طراحی کمد، استایل و انرژی زنانه، بدن آگاهی و … که حضور در آنها فقط برای هنرجویان استودیو امکان پذیر است.

چه منابعی در اختیار من قرار میگیرد؟

با شرکت در این دوره، هنرجو تحت آنالیز تخصصی فرم اندام، فرم صورت و … قرار میگیرد و در هر مورد علاوه بر مطالبی که توسط مربی در جلسات تدریس میشود، جزوه های کامل و شخصی سازی شده مربوط به استایل خود را نیز دریافت میکند تا راهنمایش باشد.

بسته به نیاز، علاقه مندی و توانمندی هر هنرجو منابعی مانند کتاب، فیلم‎‌های آموزشی و جزوه‌های کمکی نیز جهت مطالعه بیشتر و تسلط بهتر بر جنبه های مختلف آموزش فراهم شده‌اند.

 

شرایط شرکت در دوره:

  • این دوره به هیچ پیش نیازی احتیاج ندارد و قالب آن به گونه‌ای طراحی شده است تا هر شخص بسته به نیاز و سطح فعلی، مسیر منحصر به فرد آموزش خود را طی کند.
  • كلاس ها به صورت حضوری برگزار می شود، البته بسته به شرایط هنرجو در مواردی به صورت آنلاین نیز امکان برگزاری وجود دارد.
  • امکان ثبت نام برای عزیزانی که ساکن شهرستان و یا خارج از ایران هستند، وجود دارد.
  • شرایط سنی شرکت در دوره از 20 سال است.
  • کلاس‌ها به صورت گروهی با ظرفیت پایین (۳ تا ۵ نفره) برگزار خواهد شد.

مشاوره خصوصی

مطمئنا در طول دوره و در مسیر تغییر؛ مسائل و دغدغه‌هایی برای هنرجوها ایجاد میشود که نیاز به مطرح کردن آن ها به صورت اختصاصی با شخص مربی است. در این صورت عزیزان میتوانند با هماهنگی و تنظیمِ وقتِ قبلی با استودیو و پرداخت هزینه از جلساتِ خصوصی بهره‌مند شوند. لازم به ذکر است که این جلسات صرفا مختص به هنرجویان استودیو است.

روند تغییرات یک هنرجو

روند تغییرات یک هنرجو را از زبان خودش بشنوید.

کلیک کنید

آیا هنوز سوالی دارید که پاسخ داده نشده است؟ یا دغدغه‌ای‌ که بخواهید بیشتر درباره‌ی آن صحبت کنید؟

شما عزیزان میتوانید پرسش‌ها و یا درخواست خود جهتِ رزرو ثبت نام را از طریق شماره‌ی 09120814069 ثبت کنید.