کشف استایل

شما لزوما به یک کمد پر از لباس نیاز ندارید!
شما به دانش استایل نیاز دارید تا بتوانید اول از همه با هر آنچه دارید برای‌ موقعیت‌های متفاوت استایل مناسبی درست کنید. به طور مثال در اینجا یک سرهمی را در دو استایل کاملا متفاوت میبینم. شخصیت سرهمی در هر استایل باعث میشود بتوانیم در موقعیت های متفاوتی از آن استفاده کنیم.

 

در تصویر زیر نیز شخصیت دامن در هر استایل متفاوت است. در نگاه اول شاید این دامن فقط برای مناسبت های رسمی کاربردی به نظر برسد. اما میبینیم که چطور با استفاده ی درست در استایل سمت چپ (همراه شدن با کتانی، تیشرت و کت جین) برای موقعیت های اسپرت نیز قابل پوشیدن است.

 

 

فرمول استایل 

اگر استایلی برای شما کار میکند، از آن برای خود فرمول بسازید! و آن فرمول را هربار با ایجاد تغییرات جزیی در رنگ، قد، جنس و … مجدد به کار ببرید. یادتان باشد استایل شخصی درباره‌ی ثبات است، درباره یافتنِ آنچه برای ما کار میکند و تلاش در حفظ آن.

 

 

شخصیت استایل 

کسب دانش در زمینه ی استایل تاثیر فوق العاده ای بر روی نزدیک شدن ظاهر فرد به شخصیت درونی و سلیقه اش و آنچه آرزو میکند با استایل اش به دیگران ابراز کند، دارد.

به عنوان مثال در هر دوی این استایل‌ها از ترکیب کت، شلوار جین و کفش بلند استفاده شده است. اما تفاوت در انتخاب فرم آیتم‌ها و حضور کمربند در استایل سمت راست، شخصیت این دو استایل را کاملا از هم متفاوت کرده است.

 

 

انتخاب بالاتنه و پایین تنه در دو استایل زیر، شخصیت آن ها را از هم متفاوت کرده است. شخصیت استایل سمت راست با حضور جین به سمت مینیمال-کژوال میل میکند. اما شخصیت استایل سمت چپ با توجه به رنگ و مدل آیتم ها به سمت مینیمال-کلاسیک برده شده است.

 

 

انتخاب آگاهانه

اگر با سبک های استایل آشنا باشید و به عناصر استایل بوهو علاقه مند باشید احتمالا از کت چرمتان به شکل استایل سمت راست استفاده میکنید. و اگر بیشتر به استایل های تام بوی و راکر علاقمند باشید احتمالا کت چرم را در استایلی شبیه به استایل سمت چپ استفاده میکنید. پس آگاهی در زمینه‌ی استایل، بر روی انتخاب‌های درست‌ که دقیقا مطابق شخصیت شما و شخصیت استایلتان باشد تاثیرگذار است.

 

پس نتیجه میگیریم: شما به یک کمد پر از لباس نیاز ندارید، به دانش استایل نیاز دارید تا بتوانید با هر آنچه دارید برای‌ موقعیت‌های متفاوت استایل مناسبی درست کنید.