آیا پیراهن‌ها فقط برای فصل‌های گرم کاربردی هستند؟ قطعا خیر! اگر دانشمان را در زمینه ی استایل بالا ببریم میتوانیم از پیراهن های بهاری و تابستانی در فصل های سرد هم استفاده کنیم. در زیر ما چند پیشنهاد ساده اما جذاب را برای استایل کردن پیراهن ها با شما به اشتراک گذاشته‌ایم.

 

استایل شماره‌ی اول
پیراهنتان را با یک کت اسپرت کوتاه و یک کتانی یا بوت استایل کنید.
با این کار یک استایل‌ کژوال، شیک و در بیشتر موارد حتی مناسب استفاده برای تیپهای خیابانی در ایران خواهید داشت. همچنین این استایل برای شما که استفاده از پیراهن را دوست دارید اما نمیدانید چطور به شکل‌ روزمره از آن استفاده کنید پیشنهاد بسیار هیجان انگیزی است!

 

 

استایل شماره‌ی دوم 
پیراهنتان را به دامن تبدیل کنید. با پوشیدن یک پلیور روی پیراهن آن را به یک دامن تبدیل کنید، میتوانید از یک کش یا کمربند برای تا زدن پلیور تا خط کمر استفاده کنید.

 

 

استایل شماره‌ی سوم
پیراهنتان را با کتانی سفید استایل کنید. یک جفت کتانی سفید یا در رنگهای خنثی برای‌ کمد لباس شما ضروری است. با یک کتانی و یک کت چرم، میتوانید یک استایل پاییزی جذاب و کژوال بسازید.

 

 

استایل شماره چهارم

یکی دیگر از روش های استایل کردن پیراهن ها، استفاده از یک کمربند و انتخاب یک کفش کلاسیک است که میتوانیم کاربردِ پیراهن‌های ساده را به گزینه های قابل استفاده در استایل های نیمه رسمی تغییر بدهیم.