هدف استودیو این است که هر شخص با توجه به تمام جنبه‌های فردی و اجتماعی، روز به روز به اصالت و زیبایی ذاتی خود نزدیکتر شود و با بالا رفتن دانش و اصلاحِ نگرش در این زمینه بتواند با انتخاب‌‌های درست کیفیت زندگی خود را بالا ببرد.

آیینه‌ی بی غبار


من آیینه‌ی شما هستم، یک آیینه‌ی تمام قد و شفاف تا شما را با واقعیت‌های ظاهر و باطنتان آشنا کنم و همراهی‌تان کنم تا با تغییرنگرش و سبک زندگی و کسب کردن اطلاعات درست، بتوانید به استایل مناسب و ایده‌آل برسید.

مربی من کیست؟


لیلا کیا در سال ۱۳۵۹ در تهران متولد شده و از سن ۱۵ سالگی زیبایی و استایل فردی از موضوعات مورد علاقه‌ی او بوده است. تحصیلات او در رشته‌ی معماری و از سن ۲۵ سالگی در رشته‌ی زیبایی، مد و طراحی لباس به صورت حرفه‌ای مشغول بوده و در حال حاضر دارای یک استودیوی استایل، باهدف آموزش و اصلاحِ شخصی افراد و کمک به تغییر نگرش زنان جامعه‌ی خود در این زمینه است.

آیینه‌ی بی غباردوره‌ی استایل مقدماتی

آیینه با شما سخن میگوید، آیینه‌ای که پر از غبار است.

غباری ناشی از عدم شناخت، پذیرش و ناآگاهی ما نسبت به خودمان.

آیینه‌ی بی غبار، آیینه‌ای است که با ایستادن در مقابل آن قرار است با حقیقت ظاهری و باطنی خود آشنا شده و با نگاه در آن به نقاط قوت و ضعف خود پی ببریم و در ادامه با فراگیری دانش و بالا بردن بینش زیبایی شناسانه، در جهت رسیدن به زیبایی منحصر به فرد خود قدم برداریم و تلاش کنیم با پذیرش و فهم و درک آنها بازتابی روشن و شفاف‌تر از آیینه‌‌ی تمام قد خود داشته باشیم.

یکی از موضوع هایی که همیشه و در هر فرهنگ و ملیتی برای ما انسان‌ها اهمیت داشته مبحث ظاهر و زیبایی است. وقتی صحبت از زیبایی، تیپ و تغییر استایل می شود، من بی شک و بدون مکث به کلمه شناخت فکر می کنم.

اینکه من چقدر خودم رو می شناسم یا می خواهم که بشناسم!

اینکه چقدر با هنر و دنیای زیباشناسی فرم ها و رنگها آشنا هستم و چقدر آنها را با شناخت بکار می برم!

اینکه چقدر با بینش و دانش درست مقابل آیینه می ایستم و قصد انجام چه کاری را بر اساس درک و فهم از این جریانات دارم، استایل من و ظاهر من را می سازد.

از نظر من مانند همه اموری که در زندگی‌مان با وجود یک مربی توانستیم بهتر یاد بگیریم و درست‌تر پیش برویم، در این زمینه هم وجود یک مربی که تجربه‌ی کار در همه زمینه‌های زیبایی را دارد و می تواند با پرورش این توانایی‌ها هر روز و هر روز ما را با خودمان و دنیای اطرافمان آشناتر کند لازم است.

من آیینه‌ی شما هستم، یک آیینه‌ی تمام قد و شفاف، تا شما را با واقعیت‌های ظاهر و باطنتان آشنا کنم و دستتان را بگیرم تا با تغییر نگرش و سبک زندگی‌تان و کسب کردن اطلاعات درست بتوانید به استایل مناسب و ایده‌آلتان برسید.

البته با کمک خود شما، با درک مطلب و انجام تمریناتی که در این دوره به شما داده می شود.

در دوره‌ی مقدماتی استایل (آیینه‌ی بی غبار) که شامل ۸ جلسه‌ی ۳ ساعته است، از مباحث خودشناسی در زمینه‌ی زیبایی شناسی و واقع بینی آغاز شده و با تغییر سبک زندگی و نگرش هنرجو به مباحثی همچون رنگ، فرم، مواد و ترکیبات می پردازد.

ساعت و روز کلاس ها با توجه به شرایط هنرجو انتخاب می شود و استودیو در روزهای جمعه و شنبه تعطیل است.

لوازم خاصی برای شروع دوره لازم نیست و هنرجو به تصمیم خود در هر مبحثی می تواند با مشاوره و اطلاعات درست و صرف هزینه دلخواه مواردی را تهیه کند.

هنرجوهای ما بعد از گذراندن دوره‌ها چه حسی دارند؟

این دوره برای من با سوال معروف “حالا چی بپوشم؟” شروع شد، اما مربی هدایتم کرد تا متوجه شوم لازم است قبل از این سوال، راجع به دنیای رنگها، طبیعت، بدن، طریقه‌ی رسیدگی به سلامت بدن، فرم اندام، لباس های مناسب اندام من، نحوه‌ی آرایش و انتخاب رنگهای درست، دانش و مهارت کسب کنم و نگاه مرا به دنیایی پر از جذابیت و زیبایی طبیعی و درخشندگی معطوف کرد. راه زیادی پیش رو دارم و هر لحظه با شوق و آرام به جلو قدم برمیدارم تا غبارروبی کامل از آئینه ی وجودم اتفاق بیفتد.

پریسا فیروزی، حسابدار ارشد

تجربه‌ی من با آیینه‌ی بی غبار، شناختن شایستگی‌هایم به زبانی دیگر بود.

ماهی صفویه، هنرمند

در کلاس‌های آیینه‌ی بی‌غبار آموختم متناسب با علایق شخصی‌ام،روحیه‌ام، ظاهر فیزیکی و حرفه‌ام انتخابهای درستی داشته باشم و از اونها لذت ببرم.

فاطمه صحرایی، کارآفرین. صاحب برند صاحارا

مهم ترین دستاورد من از حضور در دوره‌ی آیینه بی غبار صلح با خودم بوده، خودی که گاهی اونقدر نمی خواستمش که زیر یک عالمه انتخاب های شلوغ مخفی‌اش کرده بودم!

خوشحالم که این روزها با اعتماد و طیب خاطر به سراغ انتخاب‌هام میرم و بیش از هر چیز طالب این هستم که عادله همون طور که هست دیده بشه!

عادله شیرودی، کارشناس ارشد پژوهش اداره کل روابط عمومی وزارت نفت

هزینه دوره

هزینه‌ی کامل این دوره ۸۵۰۰۰۰۰تومان است که ۸۰۰۰۰۰۰ تومان آن شامل دوره و ۵۰۰۰۰۰ تومان آن اختصاص به جزوه‌های کامل و اختصاصی دارد.

شرایط پرداخت:

  • ۱۵۰۰۰۰۰ تومان در روز ثبت نام
  • ۳۰۰۰۰۰۰ تومان در روز جلسه اول
  • ۴۰۰۰۰۰۰ تومان در روز جلسه سوم

شرایط شرکت در دوره:

  • ثبت نام حضوری با پذیرش در مصاحبه توسط مدرس (لیلا کیا)
  • شرکت در کلاس ها بصورت حضوری است.
  • شرایط سنی از ۱۲ سال است.