یک پیراهن، چهار استایل متفاوت

هر استایل، شخصیت متمایزی به پیراهن داده است و آن را برای استفاده در موقعیت‌های متفاوت، مناسب کرده است.

 

استایل شماره‌ی یک، بالا و سمت چپ
پیراهن + کت چرمی +بوت + کیف

استایل کردن این پیراهن با بوت و کت چرم آن را برای استفاده در فصول نسبتن سرد مناسب کرده است. نوع کت و کفش، شخصیت این پیراهن را اسپرت تر کرده است،
پس اگر اهل استفاده از پیراهن نباشید یا حداقل نخواهید در استایل‌های رسمی از آن استفاده کنید، میبینید که چطور با انتخاب‌های درست میتوانید هر نوع آیتمی را برای خودتان کنید و در استایلتان از آن‌ها بهره ببرید.

استایل شماره‌ی دوم، بالا و سمت راست 
پیراهن + ژاکت بافت + کتانی سفید + کیف دستی

اجزای تشکیل دهنده‌ی این استایل نیز تقریبا شبیه استایل شماره‌ی یک است اما استفاده از کتانی به جای بوت چرمی، انتخاب رنگ روشن برای آیتم‌های استایل به جای رنگ مشکی و نحوه‌ی استفاده‌ی خلاقانه از پلیور، شخصیت این دو استایل را کاملا از هم مجزا میکند

استایل شماره‌ی سوم، پایین و سمت چپ
پیراهن + رویی + کفش کالج + کیف دستی بزرگ

استایل کردن پیراهن به فرم بالا میتواند ایده‌ی خوبی برای استفاده از پیراهن در استایل‌های خیابانی حتی در ایران باشد! ما اکثر اوقات میتوانیم محدودیت‌های خارجی را تا حدی از سر راه برداریم. اگر واقعا بخواهیم برای داشتنِ استایل خوب “تلاش” کنیم و انرژی و هزینه صرف کنیم تا دانش آن را بیاموزیم در واقع اول باید محدودیتِ اصلی یعنی “خود و باورهایمان” را کنار بزنیم.

استایل شماره‌ی چهارم، پایین و سمت راست 
پیراهن + کت اسپرت+ کیف کوچک چرمی+ صندل

اجزای این استایل شبیه استایل شماره‌ی یک است از یک کت، کیف و کفش تشکیل شده است. اما جنس کت و نوع کفش استایل شماره‌ی یک را برای فصل سردتر و این استایل را برای فصل‌های گرم‌تر مناسب میکند. پس شما میتوانید از ایده‌ی کلیِ عکس‌ها الهام بگیرید و با عوض کردن نوع آیتم‌ها مطابق با سلیقه‌‌ و دانشی که درباره‌ی خود دارید یا کسب کرده‌اید، آن تیپ را به استایل شخصی‌تان نزدیک‌تر کنید.

در نهایت تحلیل این چهار استایل به ما ثابت میکند که شما لزوما به یک کمد پر از لباس نیاز ندارید!
شما به دانشِ استایل نیاز دارید!
تا بتوانید اول از همه با هر آنچه دارید برای‌ موقعیت‌های متفاوت استایل مناسبی درست کنید.