همه چیز از آخرین روزهای بهار آغاز شد، روز قشنگی که ما برای نخستین بار پا گذاشتیم به استودیویی قشنگ، جایی که انگار بارها اومده بودیم، لیلا جانی که انگار از خیلی قبلتر می‌شناسیمش…

همه چیز درست سر جای خودش قرار داشت از چیدمان و فضا که پر از انرژی مثبت بود و حس آرامش می‌داد تا برخورد و مشاوره‌های خوب لیلا جان که باعث شد از همون روز که برای مراسم عروسیمون همه چیز رو سپردیم بهشون تا امروز هم هر وقت میام پیششون میگم «نظر شما چیه».

لیلا جان باعث شد تا روز عروسیمون در عین سادگی و کمترین فاصله با خودِ واقعیمون و چهر‌مون، خاص‌ترین هم باشیم و من از همان جا فهمیدم بخش بزرگی از خاص و شیک بودن در سادگیه. تصورمان این است که حس زیبایی‌شناسی، تفکر و اندیشه و سلیقه هنرمندانه لیلا جان سبب شد تا امروز بیشتر و بیشتر از انتخاب «استودیو لیلا کیا» راضی باشیم. بی‌شک حس صمیمیت و آرامشی که پیش از روز عروسی هر عروس و دامادی به آن نیاز دارند، دست یافتنی‌ست؛ اگر همه چیز درست سر جای خودش باشد؛ از مشاوره درست و آرایش متناسب با شخصیت و رنگ پوست تا استفاده از بهترین و با کیفیت‌ترین لوازم آرایش. که همه اینها برای ما در «استودیو لیلا کیا» خلاصه می‌شود.

لیلا جانم، جشن ازدواج برای هر زوجی یکی از به یاد موندنی ترین خاطره های زندگی شون ه. ما در کنار همه تجربه های خوبی که اون شب داشتیم، خیلی خوشحالیم که شما رو انتخاب کردیم.
دغدغه و دل مشغولی قبل عروسی برای همه زوج ها خیلی شدیده. اما بودن در کنار شما و اعتماد به تخصص تون ما رو پر کرد از آرامش و رضایت.
ازتون ممنونیم، چون با هر بار مرور خاطرات اون روزها لبخند میزنیم و حس خوبش برامون موندگاره.

با اینکه از تصمیمم برای ازدواج با همسرم مطمئن بودم، اصلا نمیتونم حجم زیاد استرسی که در روز عقد با خودم حمل میکردم رو انکار کنم. برای منی که همیشه همه چیز باید سر جاش میبود، کوچکترین استرس جدیدی میتونست روزم رو خراب کنه. نفس عمیقی کشیدم و وارد سالن لیلا شدم. این دومین تصمیمی بود که ازش مطمئن بودم. دیدن لیلا و لباسی که برام تدارک دیده بود بهم آرامش عجیبی داد. با مهربونی همیشگیش و لبخند شیرین و دلگرم کنندش به من اطمئینان داد اون روز روز منه و من ملکه اون شب.
در کنار همه تعاریف و توصیفات زیبایی که از زبان تک تک میهمانانم شنیدم اون چیزی که هرگز فراموش نمیکنم نگاه پدرم بود که گفت لباس و تمام زیبایی های دوچندان شده ی تو وقاری به تو داده که در هیچ عروسی ندیدم.
و من با لطف لیلا عروس موقر شب عزیز خودم بودم.

احساس زیبایی و سادگی از درون شروع میشه، لیلا خانم بدون هیچ قضاوتی به خواسته ساده بودن آرایش من خیلی احترام گذاشتن. هیچ روزی اینقدر حس زیبا بودن نداشتم که روز عروسیم پیش لیلا خانم داشتم.

هیچوقت روز اولی که با مامانم برای آشنایی با لیلای عزیزم رفتیم رو یادمون نمیره. از همون لحظات اولیه، مشخص بود اینجا با جاهای دیگه متفاوته! انرژی فضا ما رو گرفت. حرف زدن با لیلا به ما این اطمینان رو داد که جای درستی اومدم. حتی مامانم از من خوشحال‌تر به نظر می‌رسید. بدون تردید قرارداد رو امضا کردیم. من برای روز عروسیم مدل مو و آرایشم رو با توجه به شناختی که از خودم داشتم انتخاب کرده بودم و برام جالب بود که لیلا کاملاً با من هم عقیده بود. هردوی ما اعتقاد داشتیم عروس در روز عروسیش اونقدر مورد توجه هست که نیازی به آرایش زیاد برای جلب توجه بیشتر نداشته باشه. در واقع ما هر دو ساده پسند بودیم و این کار رو آسون‌تر می‌کرد. اما ایده‌های لیلا برای اون دوران پیش از عروسی برای من خیلی جالب بود و به نظر من همین ایده‌ها وجه تمایز لیلاست. این که 2 بار قبل از روز عروسی به استودیوی لیلا باید میرفتم که یکسری از کارها انجام بشه که همه کارها برای دقیقه 90 باقی‌ نمونن و با آرامش بیشتری به استقبال روز عروسی برم. یا اینکه در روز عروسیم من تنها کلاینت لیلا بودم؛ چیزی که کمتر جایی دیده میشه که اینقدر برای مشتری وقت و ارزش قائل بشن. و مهمتر از همه اینکه در کل پروسه تمام اون لحظات با دوربین لیلا ثبت شد و من غیر از فیلم عروسیم، یکسری عکس و فیلم با ارزش دیگه هم دارم که هر وقت بهشون رجوع می‌کنم تک‌تک اون لحظات رو به یادم میاره. لیلا با من صرفاً مثل یک مشتری برخورد نکرد؛ مثل خواهر بزرگتر به تمام جزئیات دقت می‌کرد و این انرژی مثبت و حس آرامشی که به من می‌داد در تمام ساعات اون روز همراه من بود. استودیوی لیلا یکی از خاص‌ترین مکان‌هاییه که هر کسی ممکنه انتخابش کنه و من همیشه اونجا رو به اطرافیانم پیشنهاد می‌کنم.