هدف اصلی ما اینه که اگر رنگ قهوه‌‌ای در کمد لباس شما جایی نداره یا به نظرتون رنگ کسل کننده‌ای میاد، بهتون نشون بدیم چطور میتونید از این رنگ به شیک‌ترین حالت ممکن استفاده کنید، چون احتمالا حتی اگر طرفدار رنگ قهوه‌ای نباشید در کمدتون تعداد قابل توجه‌‌‌‌ای آیتم این رنگی پیدا میشه!

 

 

اگر تازه میخواهید رنگ جدیدی مثلا قهو‌ه‌ای را به استایلتان اضافه کنید بهتر است از یک اکسسوری قهوه‌‌ای شروع کنید. لازم نیست که با یک تیپ سرتاپا قهوه‌‌ای شروع کنید، شاید یک بوت قهوه‌‌ای، یک ژاکت تویید قهوه‌ای یا یک کیف شیک قهوه‌ای انتخاب مناسبی باشد.

 

 

اگر از رنگ قهوه‌‌ای استفاده کردید اما حس میکنید یک جای کار در استایل شما میلنگد، احتمالا طیف درستی از رنگ قهوه‌ای رو انتخاب نکردید! قهوه‌‌ای تن‌های گرم و سرد دارد و شما بهتر است تن‌های گرم قهوه‌‌ای را با هم و تن‌های سرد آن را با هم ست کنید.


 

به این توصیه قدیمی که میگویند قهوه‌‌ای را با مشکی نپوشید توجه نکنید! در دنیای مد و فشن بایدی وجود ندارد، شما اگر دانش استایلتان را بالا ببرید میتوانید بصورت درست از تمام این ترکیبات استفاده کنید!

 

 

از استایل یکدست (مونوکروم) قهوه‌‌ای نترسید، مونوکروم یک انتخاب راحت برای پوشیدن رنگ قهوه‌‌‌ای و نشان دادن جذابیت‌های آن است. میتوانید از تن‌های محتلف قهوه‌ای، بژ و برنز برای ساختن یک استایل کامل استفاده کنید.
میتوانید با تن‌های مختلف رنگ قهوه‌‌ای مثل بژ یا برنز با یک قهوه‌‌ای شکلاتی برای یک استایل خاص و جسورانه استفاده کنید.

 

 

اجازه بدهید آیتم قهوه‌‌ای برجسته‌‌ترین آیتم استایل‌ شما باشد، کافیست این آیتم استایل خود را با ویژگی خاصی مثل جنس متفاوت یا برای مثال کتی که بافت خاصی دارد یا یک پیراهن حجم دار ترکیب کنید.

قهوه‌ای میتواند یک رنگ خنثی باشد، پس اگر میخواهید تاکید بر روی رنگ قهوه‌ای بگذارید کاری کنید که نقطه‌ی تمرکز استایل شما باشد. در استایل زیر، جنس و شکل کیف قهوه‌ای آن را به نقطه‌ی تمرکز استایل تبدیل کرده است.

 

 

اکسسوری مشکی میتواند در یک استایل سرتاپا قهوه‌ای، شکست بصری ایجاد کند. مثلا اگر شما یک تیپ برنز، بژ یا قهوه‌ای روشن زده‌اید، یک کمربند مشکی میتواند استایل یک دست شما را به اصطلاح دچار شکست کند و به شما خط کمر بدهد.


 

از آیتم‌های طرحدار قهوه‌‌ای نترسید.
طرح‌های قهوه‌ای مثلا پوست ماری یا پلنگی انتخاب ساده و جذابی برای شروع استفاده از رنگ قهوه‌ای در استایلتان است. اگر آیتم قهوه‌‌ای رنگ شما طرحدار باشد معمولا به آیتم تاکیدی استایلتان تبدیل می‌شود.

 


اکسسوری‌های طلایی (به شرط آنکه مناسب رنگ پوست شما باشند) راهی ساده برای جذاب کردن یک استایل قهوه‌‌ای هستند. تزیینات طلایی هرچه به سمت طیف‌های گرمتر بروند، بهتر با طیف های قهوه‌ای ست می‌شوند.

 

 

۶ رنگی که در ترکیب با قهوه‌ای فوق العاده به نظر میرسند:

زرشکی
مثلا کت قهوه‌‌ای رنگ را با یک کیف زرشکی و اکسسوری طلایی ست کنید. بطور کلی استایل کردن رنگ‌های خنثی با هم بسیار جذاب است.

 

 

آبی
دنبال پیشنهاد جسورانه ‌تر هستید؟ از ترکیب قهوه‌‌ای با آبی روشن استفاده کنید! ترکیب آبی روشن با قهوه‌‌ای یک استایل جسورانه و در عین حال غیر مبالغه آمیز می‌سازد.

 

 

مشکی
همانطور که گفتیم اگر دانش استایل خود را بالا ببرید، استایل‌های بسیار جذابی با ترکیب مشکی و قهوه‌‌ای می‌سازید؛ یادمان باشد ترکیب این دو رنگ چالش برانگیز است، اگر درست استایل شوند فوق‌العاده بنظر میرسند و اگر نه فاجعه رخ مید‌هد!

 

 

سبز ارتشی

سبز ارتشی را میتوان به نوعی جزو رنگ‌های خنثی محسوب کرد چرا که تقریبا قابلیت ترکیب شدن با تمام رنگ‌ها را دارد. و جالب است بدانید ترکیب آن با رنگ قهوه‌‌ای فوق‌العاده است!

 

 

طیف‌های مختلف رنگ قهوه‌ای

طیف‌های مختلف یک رنگ مثلا ترکیب شتری و قهوه‌‌ای با هم بسیار جذاب است و کمی استایل را به سمت سبک مینیمال میبرد.

 

 

صورتی

با اضافه کردن یک آیتم در خانواده ی صورتی میتوانید کمی حال و هوای استایل خاص تر و وینتج ایجاد کنید. بخصوص اگر آیتم انتخابی از جنس مخمل باشد.